مسابقات «قرآن و عترت» قوه قضائیه در یزد برگزار شد
کد خبر: 3915616
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

مسابقات «قرآن و عترت» قوه قضائیه در یزد برگزار شد

معاون فرهنگی دادگستری استان یزد از برگزاری هشتمین دوره مسابقات «قرآن و عترت» قوه قضائیه با مشارکت نزدیک به 180 نفر در استان خبر داد.

هشتمین دوره مسابقات قرآن و عترت قوه قضائیه در استان یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، هشتمین دوره مسابقات «قرآن و عترت» قوه قضائیه 19 مردادماه با حضور متسابقان در محل دادگستری کل استان یزد برگزار شد.

محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در حاشیه برگزاری این مسابقات به ایکنا گفت: در این دوره از مسابقات که با مشارکت کارکنان و اعضای خانواده دادگستری و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان برگزار شد، نزدیک به 180 نفر در رشته‌های قرائت، ترتیل، اذان و حفظ به صورت شفاهی و آزمون کتبی فرزندان زیر 16 سال در رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی به رقابت پرداختند.

این مقام قضائی اظهار کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح حوزه‌های قضایی و سازمان‌های زیرمجموعه قوه‌قضاییه در استان با بهره‌گیری از سامانه‌ ارسال پیامک، پرتال داخلی، فضای مجازی انجام شده است.

وی شناسایی نخبگان و فعالان قرآنی، آشنایی و انس هر چه بیشتر خانواده‌ها و کارکنان با فضایل قرآن کریم را از اهداف اصلی مسابقه دانست و تصریح کرد: ترویج سیره قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌ها راهی است برای اینکه جامعه را به حقیقت و روح قرآن وسوق دادن به سمت عمل نزدیک کند.

یادآور می‌شود مرحله استانی آزمون کتبی بزرگسالان در رشته‌های درک مفاهیم و حفظ موضوعی از 14 لغایت 21 شهریور به صورت مجازی در سامانه فهام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha