یادواره «شهدای غریب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3917368
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵

یادواره «شهدای غریب» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی بنیادشهید و امورایثارگران استان یزد از برگزاری یادواره «شهدای غریب» به مناسبت سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان به میهن در این استان خبر داد.

یادواره «شهدای غریب» در یزد برگزار می‌شودمحمد فاضلی، معاون فرهنگی بنیادشهید و امورایثارگران استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: به مناسبت سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان به میهن 30 ویژه برنامه پیش بینی شده که برخی اجرا شده و تعدادی هم در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: یادواره «شهدای غریب» از جمله برنامه‌ها است که امشب، ساعت 21 به صورت پخش مستقیم از فضای مجازی نوید شاهد برگزار می‌شود.

فاضلی برگزاری مراسم «شب خاطره» و دیدار جمعی از آزادگان سرافراز مدافع حرم و نویسنده با جانبازان نخاعی استان، گلباران و عطر افشانی تربت پاک شهید محراب آیت‌الله صدوقی، تجلیل از رشادت‌های آزادگان در نهادها و ارگان‌های مختلف، دیدار جمعی از آزادگان با نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، نماینده مردم یزد و اشکذر و ... را از جمله این برنامه‌ها دانست.

معاون فرهنگی بنیادشهید و امورایثارگران استان یزد ضمن دعوت از اقشار مختلف گفت: مردم دارالعباده و دارالعلم استان یزد می‌توانند از طریق صفحه نوید شاهد با آدرس Https://instagram.com/_u/navide_shahed_yazd بیننده این برنامه‌ها باشند.

انتهای پیام
captcha