اختصاص هزینه روضه‌خوانی دهه اول محرم به آزادی زندانیان
کد خبر: 3918212
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
از سوی نیکوکار یزدی؛

اختصاص هزینه روضه‌خوانی دهه اول محرم به آزادی زندانیان

هزینه مراسم روضه‌خوانی دهه اول ماه محرم الحرام در منزل شخصی ارکان، نیکوکار یزدی صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شد.

اختصاص هزینه مجلس عزاداری دهه اول محرم به آزادی زندانیانبه گزارش ایکنا از یزد، هزینه مراسم روضه‌خوانی دهه اول ماه محرم‌الحرام در منزل شخصی ارکان، نیکوکار یزدی که یکی از مراسم‌های سنتی و قدیمی با سابقه بیش از دو دهه محسوب می‌شود وهر ساله میزبان مردم و هیئت‌های عزاداری است، در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از انتشار این ویروس، به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص یافت.

ارکان با حضور در ستاد دیه استان مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داده و زمینه آزادی محکومان مالی جرائم غیر عمد را از زندان‌های استان فراهم آورد .

همچنین هیئت عزاداران حسینی «پیر و برج» یزد در قالب طرح «هر هیئت، آزادی یک زندانی» مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال را جهت آزادی محکومان مالی به ستاد دیه استان کمک کرده و با این هزینه به صورت مشترک با ستاد دیه استان زمینه آزادی محکومان مالی را از زندان‌های استان فراهم کردند.

یادآور می‌شود طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی» طرحی از سوی ستاد دیه استان است که با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، اداره کل زندان‌های استان و خانه صلح و اندیشه یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha