راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در بوشهر
کد خبر: 3918534
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

راه‌اندازی ۷۲ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در بوشهر

همزمان با آغاز ماه محرم ۷۲ آشپزخانه ثابت و سیار در سراسر استان بوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌منظور اطعام نیازمندان در استان راه‌اندازی شده است.

راه اندازی ۷۲ آشپزخانه طرح اطعام حسینی در بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، احمد لطفی، مدیر کل کمیته امداد استان در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: طرح اطعام حسینی در ادامه رزمایش ایران همدل با بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان آغاز شده است.

وی افزود: در ایام ماه محرم با توجه به محدودیت‌هایی که برای طبخ غذا در سطح کشور ایجاد شده است وزارت بهداشت و درمان مجوزهای را به کمیته امداد داده که همچون ماه مبارک رمضان نذورات مردم را جمع‌آوری و مطابق با نیت آن‌ها هزینه کند.

لطفی گفت: به همین منظور همزمان با سراسر کشور ۷۲ آشپزخانه ویژه طرح اطعام حسینی از سوی کمیته امداد استان بوشهر در سراسر استان راه‌اندازی شده که در ایام ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

وی بیان کرد: 72 عدد آشپزخانه ویژه طبخ غذا به نیت اصحاب باوفای سرور و سالار شهیدان پیش‌بینی ‌شده است و ان‌شاءالله برکات خوبی برای محرومان خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد بوشهر به روش‌های مشارکت در طرح اطعام حسینی اشاره کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق کد دستوری #077*۸۸۷۷* ، یا شماره‌حساب 0110769749001  با شناسه 880318126 نزد بانک ملی در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha