اختصاص هزینه ناهار ظهر عاشورا در مروست به آزادی زندانیان
کد خبر: 3918791
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

اختصاص هزینه ناهار ظهر عاشورا در مروست به آزادی زندانیان

نیکوکار مروستی با حضور در ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال هزینه ناهار ظهر عاشورا را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص داد.

اختصاص هزینه ناهار ظهر عاشورا در مروست به آزادی زندانیانبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با برگزاری طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی»، محسن بذر افشان نیکوکار مروستی با حضور در ستاد دیه استان و اختصاص مبلغ ۴۰ میلیون تومان هزینه برپایی سفره ظهر عاشورای خود را در سال جاری به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

این نیکوکار در این رابطه گفت: هر ساله در ظهر عاشورا در حسینیه بزرگ مروست میزبان هیئت‌ها و عزاداران حسینی بودیم اما در سال جاری برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و احترام به کادر درمان کشور، هزینه ناهار ظهر عاشورا را صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کردم.

همچنین هزینه روضه‌خوانی دهه اول ماه محرم الحرام منزل شخصی میرجلیلی صرف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد شد. این روضه خوانی که بیش از ۱۵ سال سابقه دارد در راستای پرهیز از هر گونه تجمع به این امر اختصاص یافته و بانی این مراسم وحید میرجلیلی، فرزند حاج محمدحسن میرجلیلی با حضور در ستاد دیه و اهدای مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال زمینه‌ساز آزادی محکومان مالی جرائم غیر عمد شد.

یادآور می‌شود طرح هر هیئت آزادی یک زندانی طرحی از سوی ستاد دیه استان است که با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، دبیرخانه یزد حسینیه ایران، اداره کل زندان‌های استان و خانه صلح و اندیشه یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha