نذر تاسوعایی نیکوکار یزدی محقق شد
کد خبر: 3919815
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

نذر تاسوعایی نیکوکار یزدی محقق شد

همزمان با نهم محرم، روز تاسوعای حسینی، نیکوکار یزدی با حضور در ستاد دیه استان یزد، نذر روز تاسوعای خود را ادا کرد.

تحقق نذر تاسوعایی یک مددجوبه گزارش ایکنا از یزد، در روز تاسوعای حسینی نیکوکار یزدی با حضور در ستاد دیه استان مبلغ ۵۰ میلیون ریال را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد.

وی که اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود در این رابطه می‌گوید: در سال ۱۳۸۳ در روزهای قبل از محرم به دلیل عدم توان پرداخت بدهی خود وارد زندان شدم، بسیار برای من سخت بود که روزهای محرم را در زندان به سر ببرم؛ لذا نذر کردم که اگر موجبات آزادی من از زندان فراهم شود، در روز تاسوعا بنا به توان مالی آن سال کار خیری انجام دهم، درست در روز اول محرم با کمک خانواده و دوستان از زندان آزاد شده و به سوگواری برای ارباب پرداختم.

وی گفت: امسال تصمیم گرفتم تا مبلغ نذر خود را به زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص دهم تا هرچند ناچیز توانسته باشم نقش کوچکی در آزادی یک محکوم مالی داشته باشم.

همچنین یک مادر یزدی در روز تاسوعای حسینی مبلغی را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص داد، این مادر نیکوکار یزدی با وجود مشکل جسمی و حرکتی که داشت با فرزند خویش در ستاد دیه استان حضور یافت و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال را جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کرد.

این مادر نیکوکار هدف از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند بیان کرد و این چنین گفت: تصمیم گرفتم در روز تاسوعای حسینی با اهدای این مبلغ در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تأثیری داشته باشم تا شفاعت امام حسین(ع) را در آن دنیا داشته باشم.

انتهای پیام
captcha