تجمع بانوان «رهروان زینبی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3920306
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

تجمع بانوان «رهروان زینبی» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری تجمع بانوان «رهروان زینبی» در سطح امامزادگان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

تجمع بانوان «رهروان زینبی» در یزد برگزار می‌شودحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری تجمع بانوان «رهروان زینبی» در امامزادگان استان خبر داد و اظهار کرد: بانوان استان یزد عصر امروز، به یاد استقامت و ایستادگی حضرت زینب (س) بعد از واقعه کربلا گردهم می‌آیند و عزاداری می‌کنند.

وی ادامه داد: این تجمع همزمان با روز دوازدهم ماه محرم الحرام در امامزادگان شاخص استان از جمله امامزاده جعفر (ع) یزد، امامزاده سیدنصرالله یزد، امامزاده احمد شهرستان ابرکوه، امامزاده قاسم شهرستان اردکان، امامزاده سیدغیاث‌الدین شهرستان مهریز، امامزاده سیدقنبر شهرستان میبد عصر امروز و امامزاده شاهزاده فاضل یزد فردا عصر برگزار خواهد شد.

زارع‌زاده سخنرانی و مداحی را از جمله برنامه‌های این مراسم دانست و گفت: بانوان یزدی در این مراسم به یاد فداکاری و استقامت بانوی قهرمان کربلا حضرت زینب کبری (س) به عزاداری و سوگواری می‌پردازند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اینکه این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، از پخش مستقیم این برنامه از فضای مجازی و همچنین شبکه استانی یزد در ساعت 17:30 عصر امروز خبر داد.

انتهای پیام
captcha