کمک 17 میلیارد ریالی زنجانی‌ها در طرح «اطعام و احسان حسینی»
کد خبر: 3920446
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

کمک 17 میلیارد ریالی زنجانی‌ها در طرح «اطعام و احسان حسینی»

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی»  خبر داد و گفت: در این طرح با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم»، بیش از18 هزار پرس غذای گرم و قریب به 3 هزار بسته سبد معیشتی در بین خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان توزیع شده است.

کمک 17 میلیارد ریالی زنجانی‌ها در طرح «اطعام و احسان حسین»هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، با تسلیت ایام سوگواری محرم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: استان زنجان با عنوان دیار کریمان نام گرفته و با مشارکت خیران و هیئت‌های مذهبی در طرح «احسان حسنی» در ماه‌‌های محرم و صفر برنامه‌هایی برای خدمات‌ اثربخش به مددجویان درنظر گرفته شده است.

وی به اجرای طرح رزمایش «ایران همدل» اشاره کرد و گفت: از ابتدای مرکله دوم این رزمایش تا کنون 2 هزار و 961 بسته معیشتی و 18 هزار و 546 پرس غذای گرم در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: ارزش این تعداد غذا و سبدهای معیشتی بیش از 17 میلیارد ریال است که توسط خیران، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری فعال استان تامین شده است تا در این ماه‌ها به تاسی از سیره اباعبدالله‌الحسین (ع) هیچ مظلومی در رنج نباشد.

صفری از آمادگی دفاتر چهارده‌گانه کمیته امداد و 109 مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع نذورات هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبرداد و افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #024*1*8877*با تلفن همراه و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب 0110769749001 با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد بانک ملی  کمک‌های خود را به نیازمندان اهداء کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین با اشاره به راه‌اندازی روضه‌های خانگی ابراز کرد: این طرح برای حمایت از مددجویان در دهه نخست ماه محرم و دهه پایانی ماه صفر اجرا می‌شود تا با استفاده از ظرفیت مبلغان کارهای فرهنگی نیز تقویت شود.

وی یادآور شد: در رزمایش کمک مومنانه حسینیه اعظم زنجان در یوم‌العباس نیز کمیته امداد مشارکت داشت و 2000 بسته معیشتی در اختیار این طرح قرار داد تا از آلام نیازمندان در شرایط سخت کرونایی کاسته شود.

انتهای پیام
captcha