کتاب صوتی «هفت شهر عشق» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 3921846
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

کتاب صوتی «هفت شهر عشق» در یزد رونمایی شد

کتاب صوتی «هفت شهر عشق، نگاهی نو به حماسه عاشورا» با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و مدیر مؤسسه معارف اهل بیت(ع) رونمایی شد.

کتاب «هفت شهر عشق» در یزد رونمایی شدبه گزارش ایکنا از یزد، کتاب صوتی «هفت شهر عشق، نگاهی نو به حماسه عاشورا» شب گذشته، 18 شهریورماه در برنامه تلویزیونی شبکه استانی یزد رونمایی شد.

عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در این مراسم اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و امکان برگزاری مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان به شیوه گذشته امسال با رویکردی متفاوت برگزار شد و یزدی‌ها با حفظ فاصله اجتماعی و خالصانه و پرشورتر از گذشته این مراسم‌ها را برگزار کردند و به حق لایق عنوان حسینیه ایران هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به حمایت از تولید آثار فاخر از سوی این سازمان گفت: یکی از این موارد حمایت از کتاب «هفت شهر عشق» که نگاهی نو به حماسه کربلا دارد، صورت گرفت.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، مدیر موسسه معارف امامت اهل بیت (ع) یزد نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه کتاب‌های زیادی در زمینه عاشورا منتشر شده اما هیچ کدام به صورت کامل شرح وقایع کربلا را در بر نداشت لذا با حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و تعداد دیگر از ارگان‌ها این کتاب منتشر شد که همه وقایع کربلا را در برگرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این کتاب سعی شده مطالب با ذائقه همه اقشار جامعه باشد از برگزاری مسابقات در قالب‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: بیش از 30 صفحه این کتاب نیز مستندات و آدرس‌های شرح وقایع است، که در کتاب منتشر شده است .

حسینی افزود: همچنین با حمایت این سازمان و حضور بیش از 70 بازیگر مطرح کشوری سی دی صوتی این کتاب نیز تهیه و در معرض استفاده عمومی قرار خواهد گرفت و فایل متنی این کتاب نیز به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد و امیدواریم در زمینه افزایش سرانه مطالعه نقشی هر کوچک را توانسته باشیم، انجام دهیم.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم میرزا غلامحسین زارع شاعر مهریزی نیز اشعاری قرائت کرد و با حضور جمعی از مسئولان از کتاب هفت شهر عشق ، نگاهی نو به حماسه عاشورا رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha