یزدی‌ها توهین به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند
کد خبر: 3922141
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸

یزدی‌ها توهین به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردند

مردم دارالعباده و دارالعلم یزد در تجمعی اعتراض‌آمیز، اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به کلام‌الله مجید و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

یزدی‌ها توهین به ساحت پیامبر(ص) را محکوم کردندبه گزارش ایکنا از یزد، مردم دارالعباده و دارالعلم یزد، امروز، 20 شهریورماه در تجمعی اعتراض‌آمیز در مدرسه مصلی، اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی در اهانت به کلام‌الله مجید و ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر استکبار» نسبت به این گستاخی واکنش نشان دادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد کاظم مدرسی، نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در این مراسم گفت: دشمنان در حالی که هیچ اعتقادی به آزادی بیان ندارند و به ظلم و ستم علیه بشریت ادامه می‌دهند، توهین به پیامبر اکرم (ص) را آزادی بیان قلمداد می‌کنند.

مدرسی با اشاره به هراس دشمنان از وحدت مسلمانان افزود: استکبار جهانی دروغگو، تنها به فکر مصالح و منافع خود است. ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی و دفاع همه جانبه از دین، تنها راه رهایی از ظلم و ستم استکبار جهانی به شمار می‌آید.

مدرسی با اشاره به اینکه وحدت کلمه بین مسلمانان و اتحاد صفوف اسلامی در میان جوامع مسلمان دارای اهمیت است بیان کرد: امروز یکی از تلاش‌های مستمر دشمن ایجاد اختلاف میان مسلمانان است و دیده می‌شود که معامله قرن را مطرح می‌کنند و عادی‌سازی روابط با دولت استعمارگر بیان می‌شود.

قائم مقام شورای حوزه‌های علمیه یزد گفت: در کشور ما نیز دشمن در تلاش برای ایجاد تفرقه است و این فشارهای اقتصادی و فشارهای فرهنگی تماماً برای تضعیف نظام اسلامی و نفوذ فرهنگی در لایه‌های مختلف به ویژه از سوی غرب در میان مستضعفان و مظلومان است.

وی ادامه داد: سازمان‌های اسلامی و دلسوز باید به وجود آید و به دفاع از فرهنگ اسلام بپردازند و دستگاه دیپلماسی کشور ما باید همسو با کشورهای دیگر در این جریان دلسوزانه وارد میدان شود و به شدت در میدان حاضر باشند و با رایزنی قوانینی را در سازمان‌های بین المللی درج کند که هتک حرمت به مقدسات ادیان توحیدی ممنوع شود.

انتهای پیام
captcha