رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در یزد آغاز شد
کد خبر: 3922478
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در یزد آغاز شد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد از آغاز رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور و با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در این استان خبر داد.

رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» 22 شهریورماه، همزمان با سراسر کشور و با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند در استان یزد آغاز شد.

به گفته، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد، با توجه به تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی، آموزش از راه دور و غیرحضوری، این نهاد تأمین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند با مشارکت نیکوکاران منطبق با نظام آموزشی جدید، ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری، را در کنار تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک مدنظر دارد.

وی افزود: با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در قالب «شور عاطفه‌ها» مایحتاج تحصیلی پنج هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد تهیه و در بین آن‌ها توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به رویکرد این نهاد با توجه به شرایط کنونی، مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی است گفت: مردم خیراندیش و نیکوکار استان یزد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری و از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و اپلیکیشن‌های بانکی تلفن همراه پرداخت کنند.

وی یادآورشد: سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ این نهاد نیز آماده پاسخگویی به سئوالات مردم خداجو در سطح استان و شهرستان‌ها است.

انتهای پیام
captcha