کرونا مانع رونق اقتصادی و جهش تولید در یزد نشد
کد خبر: 3923509
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

کرونا مانع رونق اقتصادی و جهش تولید در یزد نشد

معاون استاندار یزد گفت: علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان، تاکنون در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و کمیته تطبیق، تصمیمی که مانع رونق اقتصادی و جهش تولید در استان باشد، گرفته نشده است.

کرونا مانع رونق اقتصادی و جهش تولید در یزد نشدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، احمد تر‌حمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد 26 شهریورماه در نشست کمیسیون کارگری استان که با حضور اعضا‌ی این کمیسیون در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر از اعضای کمیسیون کارگری استان خواست تا با ارائه گزارشات مستند، ‌بروز و منطبق بر استانداردها مدیران استان را در تصمیم‌گیری یاری کنند زیرا این گزارش‌ها مبنای تصمیم گیری و پیگیری های بعدی قرار می‌گیرد.

ترحمی ادامه داد: علی‌رغم شیوع بیماری کرونا و وضعیت قرمز استان، تاکنون در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا و کمیته تطبیق تصمیمی که مانع رونق اقتصادی و جهش تولید در استان باشد، گرفته نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تأکید ‌بر رفع مشکلات کارگران استان اعم از پرداخت حقوق معوقه و بیمه بیکاری در ایام کرونا، خواستار تدوین نقشه راه مشکلات کارگری با برش استانی شد.

یادآور می‌شود در این نشست اعضای کمیسیون کارگری استان مواردی را مطرح و مسائل و مشکلات کارگری مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع این مشکلات گرفته شد.

انتهای پیام
captcha