کمک خیران یزدی به بقاع‌متبرکه در طرح «مودت»
کد خبر: 3923518
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

کمک خیران یزدی به بقاع‌متبرکه در طرح «مودت»

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف استان یزد با اشاره به اجرای طرح «مودت» در امامزادگان گفت: در شش ماهه ابتدای سال 99 و در این طرح، خیران یزدی جهت عمرانی و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه 48 میلیارد ریال کمک کردند.

کمک 48 میلیاردی خیران یزدی به بقاع‌متبرکه در طرح «مودت»حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد ‌اظهار کرد: طرح مودت به‌منظور تسریع در بازسازی، اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین هزینه‌های جاری آستان مقدس امامزادگان و بقاع‌متبرکه اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح توسط مراکز افق امامزادگان و بقاع‌متبرکه به‌منظور شناساندن اهداف، نیاز‌های مالی، معنوی و مشارکت برای عمران و آبادانی بقاع متبرکه در حال برگزاریست.

کرمی با اشاره به اینکه مشارکت در طرح مودت به‌صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب ساخت اسکلت، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوار‌کشی، ساخت گنبد و گلدسته انجام می‌گیرد گفت: این طرح در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: امامزادگان ملجأ و پناهگاه مردم هستند و مشارکت مردم در برنامه‌های متعددی که در آستان مقدس امامزادگان انجام می‌شود نسبت به گذشته افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه ابتدای امسال خیران یزدی جهت عمرانی و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه 48 میلیارد ریال کمک کردند یادآور شد: این مبلغ در سال 98 قریب به 63 میلیارد ریال بوده است.

انتهای پیام
captcha