۶۰۰ میلیون ریال از عواید موقوفات صرف روضه‌خوانی سیدالشهدا(ع) شد
کد خبر: 3923735
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
در شهرستان اصفهان؛

۶۰۰ میلیون ریال از عواید موقوفات صرف روضه‌خوانی سیدالشهدا(ع) شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان با بیان اینکه ۶۰ موقوفه از موقوفات این ناحیه مربوط به اباعبدالله الحسین(ع) است، بیان کرد: ۶۰۰ میلیون‌ ریال از عواید موقوفات ناحیه یک شهرستان اصفهان با نیت برگزاری روضه‌خوانی سیدالشهدا(ع) هزینه شد.

۶۰۰ میلیون ریال از عواید موقوفات صرف روضه‌خوانی سیدالشهداء(ع) شد

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام اصغر توسلی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان، اظهار کرد: نماد کار اوقاف در طول سال در ماه محرم و صفر است، همچنین ۶۰ موقوفه از موقوفات ناحیه یک شهرستان اصفهان مربوط به ابی‌عبدالله(ع) است.

وی افزود: بیشترین اجرای امینانه نیات در طول سال به ماه محرم و صفر مربوط می‌شود که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، در این زمینه توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را در دستور ویژه قرار دادیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان تعداد ماسک‌های توزیع شده در این ایام را 30 هزار عدد اعلام کرد و افزود: این تعداد ماسک در دهه اول محرم در هیئات مذهبی، بقاع متبرکه، حسینیه‌ها و مساجد بین عزاداران توزیع شده است.

حجت‌الاسلام توسلی اعلام کرد: اصفهان در حوزه امامزادگان با وجود ۷۱۵ امامزاده از جمله استان‌های برتر در کشور است. در بحث رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، ۳۲۰۰ سبد که از محل موقوفات، بقاع و کمک‌های خیران بود، بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اعلام اینکه در ایام محرم امسال، دستورالعملی با عنوان «شمیم حسینی» داشتیم، گفت: ۱۵۶ بسته معیشتی شامل(مرغ، برنج و روغن) در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان تأکید کرد: در بحث تبلیغات محیطی نیز بسته‌های تبلیغاتی سیاه‌پوش کردن شهر با نام مقدس سیدالشهداء(ع) و پیام‌های رهبری انجام شد، همچنین محرم امسال، محرم «سردار سلیمانی» بود که در همه بنرها، ثمتال مبارک این شهید والامقام درج شد.

براساس این گزارش، ۶۰۰ میلیون‌ ریال از عواید موقوفات ناحیه یک شهرستان اصفهان با نیت مصارف برگزاری روضه‌خوانی سیدالشهداء(ع) هزینه شد.

انتهای پیام
captcha