اتحاد نیروهای مسلح و بسیج رمز پیروزی در دفاع مقدس بود
کد خبر: 3923935
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

اتحاد نیروهای مسلح و بسیج رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: آنچه موجب موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس شد، لطف و عنایت خداوند و همچنین انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح و بسیج بود.

اتحاد نیروهای مسلح و بسیج رمز پیروزی در دفاع مقدس بودبه گزارش ایکنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد 29 شهریورماه در جمع خبرنگاران استان که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای مسلح کشور در سال 59 به رهبری امام راحل فارغ از هرگونه رنگ لباس و دیگر موضوعات، به صورت متحد و منسجم به مقابله با دشمن تا دندان مسلح برخاستند.

وی ادامه داد: ما در جریان هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات جنگ را اداره کردیم، این در حالی است که کشورهای متعددی با هم متحد شده بودند و جنگ را بر ما تحمیل کردند و آنچه موجب موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس شد، لطف و عنایت خداوند و همچنین انسجام و اتحاد بین نیروهای مسلح و بسیج بود.

بهدانی‌فرد افزود: امروز پس از گذشت 40 سال از آن دوران باز هم تمامی نیروهای نظامی و انتظامی برای حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند و در کنار هم ارزش‌های دفاع مقدس را هم نیز گرامی می‌دارند.

رئیس پلیس استان یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشور به خصوص شهدای جنگ تحمیلی، گفت: در نیروی انتظامی هنوز هم باب شهادت باز است و کارکنان پلیس در دفاع از حریم امنیت کشور جان خود را تقدیم نظام و انقلاب می‌کنند.

بهدانی‌فرد اقدامات اصحاب رسانه در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین آرمان‌های انقلاب اسلامی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: از اصحاب رسانه که در این سالیان با پوشش خبری مناسب یاد و خاطره آن دوران را زنده نگه داشتند و با قلم خود برای افزایش احساس امنیت مردم نیز تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان یزد، تجلیل از سربازان نمونه، تجلیل از رزمندگان ناجا، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدای ناجا، ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان، اجرای نمایش اقتدار یگان ویژه پلیس، گلباران قبور مطهر شهدا و ... را از مهمترین برنامه‌های پلیس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha