مسابقه خاطره‌نویسی «دفاع‌ مقدس» ویژه طلاب یزدی برگزار می‌شود
کد خبر: 3923992
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

مسابقه خاطره‌نویسی «دفاع‌ مقدس» ویژه طلاب یزدی برگزار می‌شود

به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌ مقدس و در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین آشنایی هرچه بیشتر طلاب جوان با سبک زندگی شهدا، مسابقه خاطره‌نویسی «دفاع‌ مقدس» ویژه طلاب برگزار می‌شود.

مسابقه خاطره‌نویسی «دفاع‌مقدس» ویژه طلاب یزدی برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی هرچه بیشتر طلاب جوان با سبک زندگی شهدا و دفاع مقدس، مسابقه خاطره‌نویسی و خاطره‌نگاری با موضوع دفاع مقدس ویژه طلاب برادر و خواهر در یزد برگزار می‌شود.

مضامین خاطرات باید مرتبط با هشت سال دفاع مقدس از قبیل خاطرات عملیات‌ها، اسارت و آزادگی، لحظه‌های ایثار و شهادت، زندگی در جبهه، شب‌های عملیات، تبلیغ در جبهه، معنویت و عبادت رزمنده‌ها، بمباران شهرها، بدرقه و اعزام، پشتیبانی، شوخ طبعی‌ها در جبهه و جنگ و … ‌باشد.

این فراخوان خاطره‌نویسی در ۲ بخش شامل خاطرات «خودنوشت»، خاطراتی که توسط خود شخص صاحب خاطره نوشته می‌شود و خاطرات «دیگرنوشت»، خاطراتی که توسط صاحب خاطره یا اطرافیان و بستگان شهدا و رزمندگان بازگو و توسط شخص دیگری نوشته و ثبت می‌شود، برگزار می‌شود.

«خاطرات شهدا»، «خاطرات رزمندگان و جانبازان» و «خاطرات آزادگان دفاع مقدس» از موضوعات این مسابقه که در قالب‌های مکتوب، پوستر و عکس نوشته، مستند و مصاحبه برگزار می‌شود، اعلام شده است.

محدودیتی از نظر ارسال تعداد اثر به این مسابقه وجود ندارد و خاطرات ارسالی نباید قبلاً در کتاب یا مجله‌ای چاپ شده باشد، همچنین نام شهید و راوی دقیق باید مشخص شود و ذکر تاریخ و مکان وقوع اثر لازم است و آثار گرافیکی از جمله پوستر و مستند باید تولیدی بوده و کپی نباشد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه مسابقه به نشانی یزد، خیابان قیام، مدرسه عبدالرحیم خان ارسال کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۹۱۷۲۲۴۲۲ تماس بگیرند. 

انتهای پیام
captcha