پویش «شهدای امدادگر» در یزد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3924004
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

پویش «شهدای امدادگر» در یزد راه‌اندازی می‌شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد از راه‌اندازی پویشی با عنوان «شهدای امدادگر» و معرفی به نسل جوان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

پویش «شهدای امدادگر» در یزد راه‌اندازی می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام شعشعی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان یزد،‌امروز، 30 شهریور ماه در چهارمین جلسه شورای فرهنگی این نهاد با موضوع هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای امدادگر جمعیت هلال‌احمر استان اظهار کرد: باید تمام تلاش و ظرفیت خود را به کار ببندیم تا یاد و خاطره شهدا در جامعه زنده باشد و اهداف والای ایشان محقق گردد.

وی با اشاره به لزوم پاسداشت خدمات آزادگان سرافراز دفاع مقدس افزود: این شاهدان شهیدان و اسوه‌های مقاومت باید همواره در جامعه به عنوان الگو بوده و قدرشناس آنان باشیم.

شعشعی، تجدید میثاق با شهدا و غبارروبی گلزار شهدا، فضاسازی مجموعه، راه‌اندازی پویشی با عنوان «شهدای امدادگر» و معرفی شهدا به نسل جوان، طرح استانی هر پایگاه یک شهید خاص، راه‌اندازی و شرکت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس، اجرای طرح «هدیه‌ای نورانی برای شهدا»، طرح «تکریم مقدس»، مسابقه دلنوشته «الی‌الحبیب»، پویش «یادش بخیر» در خصوص تصاویر اربعین سال گذشته و ... از برنامه‌های هفته دفاع مقدس و ایام اربعین اعلام کرد.

یادآور می‌شود در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان برنامه‌های پیشنهادی حوزه خود پرداخته و تصمیمات خوبی برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مناسبت اتخاذ شد.

انتهای پیام
captcha