«نذر خون» در البرز ادامه دارد
کد خبر: 3924633
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶

«نذر خون» در البرز ادامه دارد

مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اجرایی شدن طرح «نذر خون تا اربعین» از مردم نوعدوست این استان خواست برای یاری رساندن به بیماران نیازمند به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند.

«نذر خون» در البرز ادامه دارد

میرمحمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اجرایی شدن طرح«نذر خون تا اربعین» از مردم نوعدوست این استان خواست برای یاری‌رساندن به بیماران نیازمند به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند.

وی افزود: اهداکنندگان خون مستمر در تهیه و تامین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری‌رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

این مسئول بیان کرد: ساعات کاری پایگاه‌های انتقال خون البرز از پنجم مهرماه جاری در اداره کل انتقال خون استان البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر چهارراه گلزارغربی از ساعت هشت الی ۱۹، مرکز مهربانو واقع در رجایی شهر خیابان داریوش در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت هشت الی 13:45 و پایگاه انتقال خون توحید واقع درمیدان توحید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا 13:45 و پنجشنبه از ساعت هشت تا 12:45دقیقه برای اهدای خون فعال است.

وی با اشاره به اینکه از یازدهم مهرماه ماه جاری اهدای خون در روزهای جمعه منتفی خواهد شد، افزود: اهداکنندگان خون همیشه در تهیه و تأمین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن‌ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری‌رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

انتهای پیام
captcha