دفاع مقدس بالاترین مقاومت در جهان بود
کد خبر: 3925002
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

دفاع مقدس بالاترین مقاومت در جهان بود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران را بالاترین انقلاب‌ها و دفاع مقدس را بالاترین مقاومت در جهان دانست.

دفاع مقدس بالاترین مقاومت در جهان بودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد ظهر امروز، 2 مهرماه در جمع خبرنگاران استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت‌های جوانان در دوران هشت ساله دفاع مقدس اظهار کرد: امروز این بزرگمردی و رشادت را در مدافعان حرم شاهد هستیم و می‌بینیم که جان خود را فدا کردند تا نقشه‌های دشمنان در تصرف شهرهای مذهبی مانند سوریه، کربلا، کاظمین و نجف نقش بر آب کنند و از این طریق کل جهان و بشریت را نجات دادند.

وی انقلاب را بالاترین تحول و دفاع مقدس را بالاترین مقاومت در جهان دانست افزود: عظمت امروز ما به دلیل اسلام و انقلاب است و قدرت کشورهای منطقه به‌واسطه انقلابی است که چهل سال پیش به رهبری امام خمینی (ره) و یارانشان به وقوع پیوست.

ناصری با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه کرونا از سوی اقشار مختلف گفت: دشمن در جریان کرونا فکر می‌کرد که ایران در حال نابودی است، اما با منویات مقام معظم رهبری و ورود همه اقشار به‌ خوبی دیدیم که هیچ کشوری مانند ایران در جریان کرونا موفق عمل نکرد و حتی کشورهایی که ادعا داشتند، مستأصل شدند.

امام جمعه یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای خاموشی روضه‌های امام حسین(ع) در ماه محرم گفت: جایگزینی شعور حسینی به جای شور حسینی یک نیرنگ از سوی دشمن بود تا به بهانه‌ شیوع کرونا محرم و عاشورا را از مردم انقلابی ایران بگیرد اما نه تنها شاهد برگزاری آیین‌های عزاداری محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور بودیم بلکه عزاداران حسینی با کمک به نیازمندان شعور حسینی خود را نیز به نمایش گذاشتند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش جمعیت و روند روبه رشد جمعیت سالمندی افزود: کاهش جمعیت در کشور یک مسئله جدی به شمار می‌رود لذا باید سالمندی در کشور یک تهدید دانست البته این فرهنگ نادرست مشکل تامین رزق و روزی فرزند بیشتر در جامعه از ضعف توکل به خداوند ناشی می‌شود زیرا که خداوند در آیات قرآن کریم تاکید دارد که تنها خداوند روزی‌رسان بندگانش است.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه سبک کنونی آموزش دانش‌آموزان نیز  از یک سبک غربی است، بر وجود سه اصل تفکر، تعقل و تدین در مدارس تاکید کرد و گفت: باید علاوه بر آموزش خواندن و نوشتن، به فرزندانمان سواد فکر کردن را نیز آموزش دهیم.

انتهای پیام
captcha