خوابگاه دانشکده علوم قرآنی میبد به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3925041
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲

خوابگاه دانشکده علوم قرآنی میبد به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در بازدید از پروژه خوابگاه دانشکده علوم قرآنی شهرستان میبد از بهره‌برداری این پروژه در چند ماه آینده خبر داد.

خوابگاه دانشکده علوم قرآنی میبد به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش ایکنا از یزد، محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد 2 مهرماه در راستای برنامه‌ریزی جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان، از پروژه خوابگاه دانشکده علوم و معارف قرآن کریم بفروئیه شهرستان میبد بازدید کرد.

پورسلمان، معاون بهره‌وری اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در این بازدید اظهار کرد: این پروژه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن‌یک میلیارد و نهصد میلیون تومان نیاز است و اعتباری که تخصیص داده‌ شده، از محل اسناد خزانه دو میلیارد و 300 میلیون تومان است که تا بهمن‌ماه امسال به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: این خوابگاه در چهار هزار و 200 متر مربع با 120 نفر ظرفیت شامل خوابگاه، تعدادی سوئیت و سالن همایش احداث شده و تنها بخش تأسیسات و برق و محوطه‌سازی پروژه باقی‌ مانده است.

یادآور می‌شود در این بازدید که سیدمجتبی حسینی‌پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و حسین فلاح، فرماندار ‌شهرستان میبد نیز حضور داشتند، مقرر شد با توجه به تامین اعتبار انجام شده جهت تکمیل این پروژه، کارفرما مقدمات فعال کردن پروژه توسط پیمانکار را فراهم کرده و پروژه به‌صورت هفتگی مورد بازدید و پیگیری قرار گیرد تا در چند ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام
captcha