تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و انجمن کاریابی‌های استان اردبیل منعقد شد
کد خبر: 3925405
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و انجمن کاریابی‌های استان اردبیل منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی واحد و انجمن صنفی کاریابی‌های غیردولتی استان اردبیل به منظور تحقق اهداف طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به ویژه در فاز شناسایی و ثبت‌نام مشمولان، منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی و انجمن کاریابی‌های استان اردبیل منعقد شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، این تفاهم‌نامه در راستای پیاده سازی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و با هدف همکاری در انجام و اجرای طرح از طریق معرفی افراد مشمول طرح، توسعه همکاری‌های فیمابین و استفاده بهینه از پتانسیل‌های مادی، معنوی و فناوری از جمله آموزش، بسترسازی و امکانات موجود انعقاد یافته است.
در این تفاهم‌نامه که مدت اعتبار آن یک سال می‌باشد بر بسترسازی و فروش از طریق ظرفیت رسانه‌ای، هماهنگی جهت برخورداری معرفی‌شدگان از مزایای قانونی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای معرفی‌شدگان از سوی کاریابی‌ها، همکاری در شناسایی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منطقه‌ای برای ایجاد و توسعه مشاغل خانگی تاکید شده است.
بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری، شناسایی مشمولان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی از طریق دفاتر کاریابی صورت گرفته و برای ثبت‌نام به سامانه Inhb.ir هدایت خواهند شد.
این تفاهم‌نامه در ۹ ماده تنظیم گردید و به امضای معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان اردبیل و دبیر انجمن صنفی کاریابی‌های غیردولتی استان رسید.

انتهای پیام
captcha