آغاز عملیات اجرایی فاز دوم دهکده مقاومت در یزد
کد خبر: 3925591
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم دهکده مقاومت در یزد

عملیات اجرایی فاز دوم «دهکده مقاومت» استان یزد به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با حضور استاندار یزد و جمعی دیگر از مسئولان استان آغاز شد.

عملیات اجرایی فاز دوم دهکده مقاومت در یزد آغاز شدبه گزارش ایکنا از یزد، عملیات اجرایی فاز دوم «دهکده مقاومت» استان یزد، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با حضور محمدعلی طالبی، استاندار یزد و جمعی دیگر از مسئولان استان آغاز شد.

سردار رضا پورشمسی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، 5 مهرماه در این مراسم با بیان این‌که پیش از این دهکده مقاومت یزد به نام موقعیت شهید رشیدی نامگذاری شده بود و قریب به ۳۰ هزار رزمنده دفاع مقدس در این محل آموزش دیده‌اند، اظهار کرد: وظایف بسیج در حوزه‌های مختلف بعد از اتمام جنگ تحمیلی ادامه داشته و همواره سعی شده برای پیشبرد اهداف نظام یاری‌رسان مسئولان و دست‌اندرکاران باشند.

وی با بیان این‌که ظرفیت‌های ورزشی بسیج فقط ویژه پاسداران و بسیجیان استان نیست و همه می‌‌توانند از آنها استفاده کنند گفت: ظرفیت‌های ورزشی بسیج در استان یزد در اختیار تمام مردم بوده و استفاده از آنها برای عموم آزاد است و مجموعه سپاه الغدیر سعی دارد با ایجاد یک سری زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و اقتصادی مسئولان استان را برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر یاری کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: سالن تیراندازی سرپوشیده، محل نمایش روباز، زمین پینت بال، سالن شبیه ساز میادین تیراندازی با هفت نوع سلاح، مسیر دوچرخه سواری کوهستان، پیست اسب سواری، پیست موتورسواری و مسیرکوهنوردی از جمله ظرفیت‌های تفریحی و ورزشی دهکده مقاومت استان یزد است.

سردار پورشمسی توسعه فضای تکمیلی دهکده مقاومت استان یزد را مستلزم همکاری و مشارکت مدیریت شهری به ویژه شهرداری یزد دانست و بیان کرد: امیدواریم با همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران هرچه سریعتر زمینه توسعه فضای سبز و اجرای یک سری زیرساخت‌های توسعه‌ای برای این محل ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha