نمایشگاه مجازی آثار نقاشی «دفاع مقدس» در یزد برپا شد
کد خبر: 3925810
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

نمایشگاه مجازی آثار نقاشی «دفاع مقدس» در یزد برپا شد

نمایشگاه مجازی آثار نقاشی هنرمندان برجسته کشور با موضوع «دفاع مقدس» در سایت و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.

نمایشگاه مجازی آثار نقاشی «دفاع مقدس» در یزد برپا شدبه گزارش ایکنا از یزد، نمایشگاه مجازی آثار نقاشی هنرمندان برجسته کشور با موضوع «دفاع مقدس» در سایت و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.

به گفته حسین دشتی اردکانی، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان یزد، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، نمایشگاه مجموعه آثار هنرمندان مطرح و برجسته کشور با موضوع دفاع مقدس در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری یزد به نشانی https://artyazd.ir، صفحه مجازی instagram.com/artyazd و کانال @artyazd در معرض دید عموم قرار داده شد.

دشتی اردکانی افزود: در این نمایشگاه مجازی 20 اثر زیبا، فاخر و ماندگار از هنرمندانی چون عبدالحمید قدیریان، کاظم چلیپا، ناصر پلنگی، مصطفی گودرزی، حسن رزم‌خواه، علی وزیریان، مرتضی گودرزی، حسین خسروجردی، علی شیخی، حبیب صادقی و مرتضی اسدی ارائه شده است.

وی هدف از برپایی نمایشگاه را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و فداکاری با استفاده از هنر و ابزار هنری عنوان کرد و گفت: در این آثار اقتدار، مقاومت، ایثار و ایستادگی رزمندگان و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس به زیبایی و هنرمندانه نقاشی شده است.

انتهای پیام
captcha