2400 دانش‌آموز یزدی از خدمات آموزشی خادمان رضوی بهره‌مند می‌شوند
کد خبر: 3926313
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳

2400 دانش‌آموز یزدی از خدمات آموزشی خادمان رضوی بهره‌مند می‌شوند

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: ۲۴۰۰ دانش‌آموز کم‌بضاعت و مستعد در مقاطع متوسطه اول و دوم شناسایی و با برنامه‌ریزی از خدمات کمک آموزشی خادمان رضوی بهره‌مند می‌شوند.

2400 دانش‌آموز یزدی از خدمات آموزشی خادمان رضوی بهره‌مند می‌شوندبه گزارش ایکنا از یزد، محمدحسین رحیمی‌نسب، مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان یزد 8 مهرماه در آیین آغاز بکار مجمع خادمان فرهنگی آموزشی رضوی با حضور بیش از ۶۰ نفر از خادمیاران و ۳۰ نفر از خادم یاوران که در سالن اجتماعات بنیاد نخبگان برگزار شد، آغاز فعالیت این مجمع را اقدام موثری در ارتقا سطح آموزش دانش آموزان کم برخوردار و مستعد دانست.

رحیمی‌نسب، خدمات و فعالیت‌های خادمیاران رضوی را گسترده و موثر دانست و اظهار کرد: از افتخارات مهم خادمیاران خدمت به نیازمندان و افراد کم‌برخوردار در شهر خود است و معتقدیم که پاداش این خدمات از طرف امام رضا(ع) جبران خواهد شد.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته خادمیاران رضوی که شغل شریف معلمی داشتند به دانش آموزان مستعد و کم برخوردار خدمات آموزشی و فرهنگی ارائه می‌دهند و در قبال آن افتخار خدمت در حرم رضوی را کسب می‌کنند.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان یزد از فعالیت بیش از ۱۱ هزار خادمیار رضوی در عرصه‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: بخشی از خادمیاران در بیش از ۲۰ سرفصل فرهنگی، به ارائه خدمت به مردم شریف یزد می‌پردازند که بیش از ۶۰ نفر از آنها در قالب مجمع خادمان فرهنگی آموزشی رضوی سازماندهی شدند.

وی یادآور شد: در این طرح ۲۴۰۰ دانش‌آموز کم‌بضاعت و مستعد در مقاطع متوسطه اول و دوم شناسایی و با برنامه‌ریزی از خدمات کمک آموزشی بهرمند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha