ضرورت برخورد عالمانه با جنگ اقتصادی دشمن
کد خبر: 3926750
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱

ضرورت برخورد عالمانه با جنگ اقتصادی دشمن

امام جمعه یزد گفت: دنیا جنگ اقتصادی علیه ایران آغاز کرده است و با این اقدام دشمنان درصدد از بین بردن ایران اسلامی هستند لذا باید همه ما نسبت به این جنگ عالمانه برخورد کنیم.

جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران / لزوم برخورد عالمانه با جنگ دشمنبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 11 مهرماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی مسئولیت‌های متفاوتی به عهده دارد و در جمهوری اسلامی در کنار نیروهای دیگر همه دست به دست هم داده و تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم را با دلسوزی حل کنند و مواظب توطئه‌های دشمن هستند و با کمک مردم توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به هجرت امام خمینی (ره) از عراق به پاریس در مهرماه 57 گفت: هجرت‌هایی که امام خمینی (ره) داشتند، سه تا چهار حرکتی برای تکمیل انقلاب بود و به ثمر رسیدن انقلاب، که اگر نبود انقلاب تکمیل نمی‌شد پس لازم بود این هجرت‌ها صورت گیرد و اوایل انقلاب، دوستان و اطرافیانشان می‌گفتند این حرکت برای شما خطر دارد اما ایشان عنوان کردند تا من این اقدام را انجام ندهم حرکت انقلاب شروع نمی‌شود و خود را برای هر حرکتی آماده و ایستادگی کردند.

ناصری با اشاره به اینکه حرکات امام سه حلقه داشت که حلقه ایران و حرکت نجف و پاریس و نتیجه گرفتن در تهران از آن جمله است، گفت: حلقه اول در ایران این بود که امام(ره) مردم را بیدار کردند و پرده از ظلمت و تاریکی‌ها برداشت و از ترکیه به عراق تبعید شدند و در ترکیه سختی‌های زیادی را تحمل کردند و در نجف باب دیگری از حرکات باز کرد و علما و بزرگان نجف را با علمیت و دانش خود همراه و با طرح مبنای حکومت اسلامی، حرکت انقلاب اسلامی ایران را تثبیت کرد.

ناصری ادامه داد: امام در هجرت سوم خود که به پاریس انجام شد، حقایق اسلام و انقلاب را به جهانیان معرفی کردند و بسیاری از توطئه‌ها را علیه حرکت انقلاب خنثی کرد به طوری که در بازگشت به ایران و زمانی که تشکیل حکومت اسلامی را اعلام کرد، هیچ کسی در برابر این بیانات اعتراضی نکرد و امام خمینی(ره) با مدیریت توانمند خود توانست این انقلاب را به درستی هدایت و به سرانجام برساند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره جنگ اقتصادی که دنیا علیه ایران آغاز کرده است، اظهار کرد: دشمنان با آغاز جنگ اقتصادی درصدد هستند که مردم را ناراضی کرده و بین مردم و حکومت فاصله بیندازد و نظم بازار و امنیت کشور را دچار اختلال کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز با جنگ اقتصادی درصدد از بین بردن ایران اسلامی است گفت: باید باور کنیم که هیچ یک از دشمنان کشورمان نمی‌خواهند ایرانی مستقل و قدرتمند در منطقه حضور داشته باشد و تلاش دارند نشان دهند که اسلام کارایی لازم را برای جوامع ندارد.

امام جمعه یزد گفت: باید همه به میدان بیایند و کار جهادی و تدبیر عالمانه‌ای کرد و در جامعه امیدآفرینی کنیم تا خدعه دشمنان را با توکل به خداوند خنثی کنیم.

انتهای پیام
captcha