طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در یزد اجرا شد
کد خبر: 3927212
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴

طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در یزد اجرا شد

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» گفت: هم‌اکنون سه هزار کارمند، حمایت ایتام استان را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده دارند.

طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در یزد اجرا شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به اجرای طرح «هر کارمند، حامی فرزند معنوی» در این استان اظهار کرد: بیش از ۴۰ هزار کارمند در استان یزد مشغول خدمت هستند، این در حالی است که ۳۰۰۰ نفر از آنان حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند، امیدواریم تمامی آنان در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند.

وی با اشاره به فراخوانی طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی با شعار «هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد» افزود: طرح هر کارمند، حامی فرزند معنوی از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها و ادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست و دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد و متناظر با آن در فرمانداری‌ها تشکیل‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد یادآور شد: بیش از ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیریتیم از حمایت نیکوکاران یزدی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین استفاده می‌کنند.

یادآور می‌شود، نیکوکاران می‌توانند با مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

انتهای پیام
captcha