فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یزد مدون و پویا شود
کد خبر: 3927251
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰

فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یزد مدون و پویا شود

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در استان باید به شکلی مدون و برنامه‌ریزی شده از سر گرفته شود.

فعالیت‌های ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یزد مدون و پویا شودبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد 13 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با اشاره به مسائل و مشکلاتی که در زمینه پیگیری برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری به وجود آمد، اظهار کرد: این فعالیت‌ها باید به شکلی مدون و برنامه‌ریزی شده از سر گرفته شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط حجت‌الاسلام علی گندمی به عنوان دبیر قبلی این استان بیان کرد: حجت‌الاسلام صانعی نیروی جوانی است که امیدواریم بتواند در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز موفق عمل کند.

ناصری از مدیران استان و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد خواست تا به صورت مستمر و منظم در جلسات حضور داشته و نسبت به اجرایی شدن مصوبات اقدام کنند.

حجت‌الاسلام علی گندمی، دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این مراسم اظهار کرد: در ستاد امر به معروف استان یزد فعالیت‌هایی در زمینه آموزش، شوراهای امر به معروف و اتحادیه اصناف با همکاری سپاه الغدیر و نیروی انتظامی انجام شد که امیدواریم این برنامه‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده، استمرار یابد.

وی اظهار امیدواری کرد: همگان بتوانیم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به نحوی عمل کنیم که در روز قیامت افتخار خدمت در این حوزه و خارج کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر از مهجوریت و مظلومیت را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام ابوذر صانعی، دبیر جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیاز به حمایت دارد و اگر حمایت نشود، اهداف آن محقق نخواهد شد گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید یک ستاد انقلابی و مستحکم باشد تا کار به پیش برود.

صانعی عنوان کرد: این ستاد از شتاب‌زدگی و تصمیم‌های عجولانه پرهیز خواهد کرد و کار علمی و با حکمت بر مدار فرهنگ‌سازی و آموزش را پیش خواهد برد. وظیفه این ستاد در مرحله اول فرهنگ سازی و بعد حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر است و آموزش نیز به شکل تخصصی ارائه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: مسئولان در ادارات خود، روحانیون در منابر و عموم جامعه نیز توسط گروه‌های جهادی بتوانند فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر را فراگیر و احیا کنند.

انتهای پیام
captcha