اجرای پویش «همدلی در اربعین» در زنجان
کد خبر: 3927534
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

اجرای پویش «همدلی در اربعین» در زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: پویش «همدلی در اربعین» با هدف کمک به نیازمندان به نیت سیدالشهدا در زنجان برگزار می‌شود.

اجرای پویش «همدلی در اربعین» در زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، شاهد حضور مردم در پیاده‌روی عظیم اربعین نخواهیم بود، از اینرو پویش «همدلی در اربعین» برای کمک به نیازمندان به نیت سیدالشهدا پیش‌بینی شده است.

وی به کمک‌های مردمی در پویش مرحله دوم ایران همدل اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن طرح «اطعام حسینی» در قالب مرحله دوم رزمایش ایران همدل و باهدف کمک به خانواده‌های تحت حمایت، از ابتدای ماه محرم تا کنون 118 هزار پرس غذای گرم به ارزش بیش از 19 میلیارد و 514 میلیون ریال بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد و اقشار نیازمند در استان زنجان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تهیه و توزیع ‌شده است.

صفری اظهار کرد: تعداد 35 هزار و 605 بسته‌ معیشتی نیز شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، حبوبات، سویا، رب گوجه‌فرنگی، گوشت و ماکارونی به ارزش بیش از 47 میلیارد ریال در قالب طرح «احسان حسینی» از دهه اول ماه محرم با مشارکت و هم‌افزایی خیران و مراکز نیکوکاری در راستای تأمین بخشی از مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند، توسط کمیته امداد امام(ره) به نیازمندان استان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به توزیع گوشت نذری بین مددجویان گفت: با مشارکت حسینیه اعظم زنجان 4 هزار بسته گوشت  نذری اهدایی حسینیه اعظم زنجان در قالب پویش ایران همدل در بین خانواده‌های تحت حمایت استان توزیع شده است.

وی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در روند قربانی و توزیع گوشت‌های نذری گفت: در بسته‌بندی و توزیع  اقلام  معیشتی بین خانواده‌های تحت حمایت به ویژه گوشت نذری علاوه بررعایت پروتکل‌های بهداشتی توصیه‌های پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس توسط مددکاران خانواده به جامعه هدف یادآوری می‌شود.

انتهای پیام
captcha