ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ موکب‌های اربعین برای آزادی زندانیان
کد خبر: 3927556
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌ موکب‌های اربعین برای آزادی زندانیان

مدیر ستاد نمایندگی دیه استان یزد گفت: با توجه به منتفی‌شدن پیاده‌روی اربعین حسینی و اعمال محدودیت‌ها در برگزاری مراسم‌ روضه‌خوانی، ظرفیت موکب‌های اربعین و هزینه‌های نذری این ایام برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند استفاده شود.

ظرفیت‌ موکب‌های اربعین برای آزادی زندانیان مورد استفاده قرار گیردبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی ستاد دیه، اسلام افشون، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در آستانه اربعین حسینی با توجه به اعمال محدودیت‌ها در برگزاری مراسم‌ روضه‌خوانی از مردم دارالعباده در راستای اختصاص هزینه‌های برگزاری مراسم‌های روضه‌خوانی و طبخ نذورات دعوت به عمل آورد.

افشون ضمن تقدیر و تشکر از هیئت‌ها، خیران و نیکوکاران یزدی به دلیل مشارکت پرشور در اجرای طرح «هر هیئت آزادی یک زندانی» گفت: امسال با توجه به اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور، محرم متفاوتی را در کشور شاهد بودیم و تاکنون بالغ بر 15 میلیارد ریال از سوی نیکوکاران یزدی به این ستاد کمک شده است .

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به منتفی شدن پیاده‌روی اربعین حسینی و اعمال محدودیت‌ها در برگزاری مراسم‌های روضه‌خوانی امید است که بتوانیم از ظرفیت موکب‌های اربعین که در سال‌های گذشته به زائران حسینی خدمات ارائه می‌کردند و همینطور هزینه‌های نذورات مردمی شامل پخت نذری‌ها و .... جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند استفاده کنیم.

افشون گفت: ستاد دیه استان یزد در روز اربعین حسینی نیز مانند تاسوعا و عاشورا آماده اخذ کمک‌های خیران و نیکوکاران خواهد بود و علاقمندان می‌توانند کمک نقدی خود را به شماره کارت 3231-0000-6070-6277 ستاد دیه استان یزد واریز یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #1133*6655* و یا واریز به حساب‌های 0108888888002 بانک ملی، 666666 پست بانک، 7777777777 بانک ملت وجوه خویش را برای آزادی بدهکاران غیربزهکار پرداخت کنند.

انتهای پیام
captcha