اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در گیلان
کد خبر: 3927896
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

اجرای طرح اطعام و احسان حسینی در گیلان

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان گفت: همزمان با دهه پایانی ماه صفر، در راستای اجرای رزمایش ایران همدل، طرح اطعام و احسان حسینی در استان گیلان اجرا می‌گردد.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این طرح در ادامه اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل می‌باشد، اظهار کرد: تاکنون حدود 295 هزار پرس غذای گرم در 72 آشپزخانه مجری این طرح طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع گردیده است.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 54 میلیارد ریال از طریق جذب مشارکت‌های مردمی صرف توزیع غذای گرم شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان با بیان اینکه برای اجرای این طرح از ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، مساجد و گروه‌های جهادی بهره می‌گیریم، گفت: در نظر داریم برای این ایام به طور ویژه از ظرفیت 10 گروه جهادی با مشارکت سازمان بسیج دانشجویی و دانشگاه‌ها استفاده کنیم و حداقل 50 هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع گردد.

اهرابی با تاکید بر اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می‌گردد، خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچگونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان گیلان به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌گردد که تاکنون 39 هزار و 560 بسته معیشتی به ارزش تقریبی 52 میلیارد ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیر گیلان می‌توانند با ارسال کد دستوری #14* و یا #013*8877* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha