آزمون حفظ جشنواره قرآنی «هدهد» در یزد برگزار شد
کد خبر: 3928291
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

آزمون حفظ جشنواره قرآنی «هدهد» در یزد برگزار شد

آزمون حفظ قرآن کریم بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با عنوان «هدهد» در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

آزمون حفظ جشنواره قرآنی «هدهد» در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، آزمون حفظ قرآن کریم بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با عنوان «هدهد» در دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

این آزمون، 18 مهرماه و با حضور 40 نفر از خواهران دانشجو و کارمند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار و برادران حافظ نیز، فردا یکشنبه، 20 مهرماه به صورت حضوری به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

به گزارش ایکنا، با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، رقابت‌های مرحله دانشگاهی بخش آوایی بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد به‌صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

در مجموع 210 نفر از این استان در مرحله دانشگاهی بخش آوایی شامل رشته‌های قرائت «تحقیق و ترتیل»، ترجمه‌خوانی، حفظ (سوره حجرات با ترجمه، حفظ ۱ جزء، ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل)، اذان، دعا و مناجات‌خوانی، آیین سخنوری، همخوانی و تواشیح به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که تنها رشته حفظ به صورت حضوری و بقیه رشته‌ها به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha