مسابقه «جرعه مهدوی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3930492
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

مسابقه «جرعه مهدوی» در یزد برگزار می‌شود

دومین مرحله مسابقه «جرعه مهدوی» به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

مسابقه «جرعه مهدوی» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، دومین مرحله مسابقه «جرعه مهدوی» به مناسبت نهم ربیع الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) و مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار می‌شود.

این مسابقه در روز پنجم آبان‌ماه جاری، همزمان با نهم ربیع‌الاول از ساعت 11 الی 16 برگزار خواهد شد و شرکت عموم شهروندان در این مسابقه آزاد است.

آزمون به صورت آنلاین بوده و سوالات از 20 نسخه جرعه مهدوی برگرفته از هفته‌نامه جرعه مهدوی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) منتشر شده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه که جایزه آن 25 کارت هدیه پنج میلیون ریالی است، می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد مهدوی به آدرس http://yazd.mahdaviat.ir/ و یا تماس با شماره تلفن 03536204334 نسبت به ثبت‌نام اقدام و در آزمون شرکت کنند. همچنین فایل pdf رایگان برای شرکت‌کنندگان در سایت مذکور موجود است.

انتهای پیام
captcha