جشنواره «ادبیات داستانی بسیج» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3930617
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

جشنواره «ادبیات داستانی بسیج» در یزد برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد از برگزاری دهمین جشنواره «ادبیات داستانی بسیج» در این استان خبر داد.

فراخوان دهمین جشنواره « ادبیات داستانی بسیج» در یزد منتشر شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از کانون مساجد استان، حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد با اشاره به انتشار فراخون دهمین جشنواره «ادبیات داستانی بسیج» در یزد اظهار کرد: قالب این جشنواره داستان کوتاه است که میزان کلمات هر اثر باید 5 هزار کلمه باشد و در جشنواره‌ای نیز برگزیده نشده و همچنین در کتابی منتشر نشده باشد.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد یزد بیان کرد: رازهای ارغوانی «روایت مردان و زنان حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس»، مکتب سلیمانی «شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافعان حرم، تقویت محور مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی»، «جهش تولید و اقتدار و بالندگی شکست تحریم‌های ظالمانه» و «الفبای ایثار و کمک مومنانه» از موضوعات این جشنواره است.

سالاری ادامه داد: سبک زندگی ایرانی اسلامی «مسجد محوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف، عدالت محوری، رشد جمعیت، فرزند آوری و تحکیم بنیان خانواده، ساده زیستی، مصرف کالای ایرانی و...» از موضوعات دیگر این جشنواره است. این جشنواره در دو گروه سنی نوجوان حداکثر 17 سال و بزرگسال 17 سال به بالا برگزار خواهد شد و ارسال اثر برای همگان آزاد است. زمان بندی اجرایی جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری است که مرحله استانی پس از داوری و انتخاب نفرات برتر برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا 15 آذرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: تجلیل از برگزیدگان کشوری نیز بهمن ماه سالجاری انجام خواهد شد. علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 36284855 و 9139673162 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha