مشاركت 575 میلیارد ریالی خیران فارس در اطعام و احسان حسینی
کد خبر: 3930701
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۴

مشاركت 575 میلیارد ریالی خیران فارس در اطعام و احسان حسینی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اعلام كرد: در اجرای طرح اطعام و احسان حسینی که از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه داشت، استان فارس توانست با مشارکت خیران، بالغ بر757 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کند.

به گزارش ایكنا از فارس، طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در ادارت کمیته امداد سراسر کشور اجرا شد.

محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس عصر چهارشنبه، 30 مهرماه در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای این طرح در استان گفت: این طرح با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و با همکاری خیران استان اجرا شد. همچنین در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در رزمایش کمک مؤمنانه 204 آشپزخانه در استان جهت پخت غذای گرم راه‌اندازی شد.

وی افزود: طی این دوماه و اجرای طرح اطعام حسینی، 2 میلیون و 319 هزار و 600 پرس غذای گرم به ارزش 436 میلیارد و 338 میلیون ریال طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

بذرافشان با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی نیز گفت: در اجرای این طرح 179 هزار و 793 بسته معیشتی به ارزش 321 میلیارد و 134 میلیون ریال تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با ابراز قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران استان در اجرای این طرح، افزود: استان فارس امسال توانست در تعداد پرس غذای توزیع شده بین نیازمندان و در حجم درآمد کل اجرای طرح اطعام و احسان حسینی، رتبه اول کشوری را کسب كند.

انتهای پیام
captcha