برگزاری آزمون «تفسیر عمومی قرآن» در یزد
کد خبر: 3930981
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲

برگزاری آزمون «تفسیر عمومی قرآن» در یزد

آزمون سراسری «تفسیر عمومی قرآن» با حضور متسابقان راه‌یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد برگزار شد.

برگزاری آزمون تفسیر عمومی قرآن در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آزمون سراسری «تفسیر عمومی قرآن» 2 آبان ماه با حضور متسابقان راه یافته به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در محل سالن جلسات اداره‌کل اوقاف استان یزد برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امورقرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد به ایکنا گفت: مرحله استانی آزمون تفسیر عمومی قرآن کریم چهل و سومین دوره مسابقات سازمان اوقاف مردادماه امسال با حضور بیش از 70 نفر از متسابقان در این استان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، این آزمون در هر شهرستانی به صورت مجزا و طبق زمانبندی مشخص شده و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده گفت: برترین‌های مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافته و همزمان با سراسر کشور و به صورت آنلاین در مراکز استان‌ها به رقابت پرداختند که در استان یزد در محل اداره کل و با حضور برگزیدگان مرحله استانی برگزار شد و نتایج آن نیز در یک هفته آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha