آثار نمایندگان یزد در مسابقات سراسری قرآن ضبط شد
کد خبر: 3934038
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

آثار نمایندگان یزد در مسابقات سراسری قرآن ضبط شد

مرحله نهایی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا، به صورت غیرحضوری و از طریق ضبط در صداوسیمای مرکز یزد اجرایی شد.

آثار نمایندگان یزد در مسابقات سراسری قرآن ضبط شدبه گزارش ایکنا از یزد، مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه با توجه به شیوع ویروس کرونا، به صورت غیرحضوری و از طریق ضبط در صداوسیمای مرکز یزد اجرایی شد.

مرحله نهایی چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش برادران از 17 آبان ماه به‌ صورت ضبط آثار در محل صداوسیمای استان‌ها آغاز شده و تا 22 آبان ماه ادامه دارد که در استان یزد با حضور نمایندگان این استان در مرحله نهایی، شب گذشته، 18 آبان ماه در محل صدا و سیمای مرکز یزد و با حضور حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد اجرایی شد.

آثار ضبط شده به سازمان اوقاف و امورخیریه ارسال خواهد شد و در آذرماه از طریق شبکه قرآن با حضور داوران، داوری می‌شود.

علیرضا رحمانی در رشته حفظ ۲۰ جزء، امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل، حامد سلطانی و محمدحسین حدادزاده در رشته قرائت ترتیل، محمدرضا خوش قلب در رشته دعاخوانی، علی پروا در رشته اذان، حسین خسروی، مهدی شایق و محمدرضا زارعشاهی در رشته قرائت تحقیق و گروه تواشیح آوای وصال نمایندگان استان در این مسابقات هستند.

همچنین زمان برگزاری مرحله نهایی این دوره از مسابقات در سراسر کشور در بخش خواهران از 18 الی 22 آبان ماه اعلام شده که استان‌ها به تفکیک جدول زمان‌بندی به اجرای مسابقه به‌صورت زنده و آنلاین در مرکز استان می‌پردازند.

این مسابقات در بخش خواهران با حضور فائزه‌السادات قریشی‌نسب در دو رشته حفظ کل و قرائت، هانیه احمدی‌نسب در رشته ترتیل و منیره سلطانی در رشته دعاخوانی، 22  آبان ماه در محل اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha