اختصاص هزینه سالگرد جوان یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
کد خبر: 3934363
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

اختصاص هزینه سالگرد جوان یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد

خانواده مرحوم حامد منتظری سانیچ هزینه سالگرد این مرحوم در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی استان، به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دادند.

اختصاص هزینه سالگرد جوان یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیرعمدبه گزارش ایکنا از یزد، خانواده شادروان «حامد منتظری سانیچ» با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ 100 میلیون ریال هزینه مراسم سالگرد این مرحوم را به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اختصاص دادند.

خانواده این مرحوم درباره این اقدام عنوان کردند: به استحضار عزیزان می‌رسانیم از آن جایی که در سال 1399 به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و الزام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای ریشه‌کن شدن هرچه سریعتر این بیماری، اولین سالگرد فرزند عزیزمان را برگزار نخواهیم کرد، لذا با توجه به شرایط کنونی و پرهیز از هرگونه تجمعی و صیانت از جان همشهریان تصمیم گرفتیم، که برای آرامش روح آن مرحوم و تسلی بازماندگان و همچنین بازگشت عزیزی به آغوش گرم خانواده تصمیم به آزادی زندانی جرائم غیرعمد بگیریم.

یادآور می‌شود ۲۲۰ نفر زندانی محکوم جرائم غیرعمد در زندان‌های استان یزد به سر می‌برند که برای آزادی چشم انتظار کمک خیران، نهادها و بنیادهای نیکوکاری هستند. 

انتهای پیام
captcha