طرح ملی «تلاوت قرآن کریم» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3935377
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲

طرح ملی «تلاوت قرآن کریم» در یزد اجرایی می‌شود

طرح ملی تلاوت قرآن کریم «شباب‌الرضا (ع)» با هدف کشف و پرورش استعدادهای قرآنی به همت دارالقرآن یوسف زهرا(عج) یزد برگزار می‌شود.

طرح «تلاوت قرآن کریم» در یزد اجرایی می‌شودخدیجه سلطانی، مدیر دارالقرآن یوسف زهرا(عج) یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری طرح ملی تلاوت ویژه نوجوانان در این استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وجود استعدادهای قرآنی کشف نشده فراوان در بین نوجوانان و تأکید مقام معظم رهبری بر پرورش قهرمانان قرآنی و گسترش آموزش‌های تخصصی تلاوت قرآن کریم، طرح ملی تلاوت به عنوان یک طرح کاملاً تخصصی در زمینه کشف و پرورش و آموزش تخصصی استعدادهای قرآنی ویژه تلاوت طراحی شده است که همزمان با سراسر کشور در این استان نیز اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سه سطح «مقدماتی»، «پیشرفته» و «عالی» افزود: نهمین دوره طرح ملی تلاوت در استان یزد ویژه پسران 8 الی 14 سال و دختران 10 الی 15 سال به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سلطانی 30 آبان ماه را آخرین مهلت ثبت‌نام در این طرح اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به سایت www.melitelavat.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و یا طرح را در شبکه‌های مجازی به آدرس melitelavat@ دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha