پویش «اهدای خون بسیجیان» در یزد اجرایی می‌شود
کد خبر: 3935877
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹

پویش «اهدای خون بسیجیان» در یزد اجرایی می‌شود

مدیرکل انتقال خون استان یزد از آغاز طرح پویش «اهدای خون بسیجیان» به شیوه هر هفته یک حوزه در راستای تحقق شعار کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

آغاز طرح پویش اهدای خون بسیجیان از هفته بسیجبه گزارش ایکنا از یزد، نقی تقوائی، مدیرکل انتقال خون استان یزد 27 آبان ماه در نشست با سرهنگ مجید صادقی، معاون بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد با اشاره به حياتی بودن سازمان انتقال خون و ارائه محصولات نوین انتقال خون و میزان سلامت خون اظهار کرد: اهداکنندگان سرمایه‌های انتقال خون هستند و مردم دارالعباده استقبال خوبی از اهدای خون دارند.

تقوائی با اشاره به شرایط خاص پیش آمده گفت: با توجه به کاهش اهدای خون به علت شیوع ویروس کرونا از تمام اقشار جامعه مخصوصا بسیجیان استان دعوت می‌کنیم در قالب این پویش جهت تامین خون سالم برای بیماران، این اداره کل را یاری کنند.

وی افزود: در طرح پویش اهدای خون بسیجیان که با همکاری و هماهنگی بسیج و انتقال خون از هفته بسیج آغاز خواهد شد، انتظار می‌رود در هر هفته یکی از حوزه‌های بسیج یزد برای اهدای خون بسیجیان هماهنگی لازم انجام و شرایط حضور بسیجیان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراکز انتقال خون فراهم شود.

سرهنگ مجید صادقی، معاون بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد نیز در این نشست با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج گفت: اهدای خون از مصادیق بارز انسان دوستی است چون با هرکیسه خون اهدایی می‌توان جان سه نفر را نجات داد.

معاون بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد افزود: با پتانسیل موجود در بسیج، آمادگی داریم تا با اجرای طرح پویش اهدای خون بسیجیان «هر هفته یک حوزه» در تامین ذخیره خون مورد نیاز بیماران کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha