اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی در یزد
کد خبر: 3936193
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی در یزد

راه‌یافتگان به مرحله نهایی پانزدهمین دوره جشنواره «تلاوت‌های مردمی و مجلسی» در یزد مشخص شدند.

اعلام اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی جشنواره تلاوت های مجلسی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، پانزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مردمی و مجلسی در یزد برگزار و چهار قاری برتر به مرحله نهایی این جشنواره مشخص شدند.

محمدحسن حسن‌زاده، دبیر برگزاری پانزدهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در یزد به ایکنا گفت: در فراخوانی که 24 آبان ماه با مشارکت مجمع قاریان و حافظان استان یزد منتشر شد، قاریان استان آثار خود را به صورت مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند و این آثار مورد داوری قرار گرفت و در نهایت چهار نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: بر این اساس امیرعباس مزیدی، مجید بیگی، محمدجواد برخورداری و امیرحسین انواری موفق شدند به مرحله نهایی راه یابند و در مراسمی که در محل دارالقرآن بیت الزهرای شیخداد و با حضور داوران استانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، به تلاوت پرداختند.

حسن‌زاده بیان کرد: تلاوت این قاریان پس از ارزیابی هیئت داوران در صفحه اینستاگرامی به آدرس @darozzekr_com ، بارگزاری و علاقمندان با رای خود تلاوت مورد نظر را انتخاب خواهند کرد و قاری برتر که با رای مردمی انتخای می‌شود، به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha