برگزاری نشست‌های «تفسیر قرآن و شرح نهج‌البلاغه» در یزد
کد خبر: 3936629
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

برگزاری نشست‌های «تفسیر قرآن و شرح نهج‌البلاغه» در یزد

سلسله نشست‌های مجازی «تفسیر قرآن کریم و شرح نهج‌البلاغه» با بیان استاد محمدرضا شایق در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه در یزد برگزار می‌شود.

برگزاری نشست‌های مجازی «تفسیر قرآن و شرح نهج‌البلاغه» در یزدصادق فلاحتی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: نشست‌های تفسیر قرآن با بیان استاد محمدرضا شایق قبل از شیوع کرونا و از سال 1396 آغاز شد و با شیوع این ویروس منحوس و شرایط بحرانی، پس از تعطیلی موقت در فضای مجازی در حال برگزاریست.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری نشست‌های شرح نهج‌البلاغه از سوی ستاد مبشران غدیر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و تفسیر قرآن کریم از سوی موسسه ثقلین یزد با بیان این استاد گرانقدر مقرر شد این دو نشست نیز با تفسیر قرآن روزهای دوشنبه در لینک مشترک اجرایی شود.

فلاحتی افزود: در همین راستا نشست‌های تفسیر قرآن کریم در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته و شرح نهج‌‌البلاغه در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ از طریق لینک www.aparat.com/shayeq.ir/live برگزار و میزبان علاقه‌مندان به این نشست‌ها خواهد بود.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این نشست‌ها گفت: سلسله نشست‌های تفسیر قرآن کریم و شرح‌ نهج‌البلاغه با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهراری یزد، موسسه فرهنگی قرآن و عترت ثقلین یزد در حال برگزاریست.

انتهای پیام
captcha