جشنواره مجازی «خش‌دلانه» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3936771
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

جشنواره مجازی «خش‌دلانه» در یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دومین جشنواره «خش‌دلانه» خبر داد و «جبهه و دفاع مقدس» را با توجه به برگزاری کنگره‌ 4 هزار شهید استان، بخش ویژه این جشنواره اعلام کرد.

جشنواره مجازی «خش‌دلانه» در یزد برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، عباس ملازینلی، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، 2 آذرماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری دومین دوره‌ جشنواره مجازی «خش‌دلانه» خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تجربه موفق جشنواره‌ اول و کشف استعدادهایی در زمینه استندآپ کمدی و نمایش طنز تصمیم گرفتیم تا دومین دوره این جشنواره را نیز در یزد برگزار کنیم.

ملازینلی؛ «سلامت»، «بهداشت و ویروس کرونا»، «همدلی و مشارکت اجتماعی»، «آسیب‌های اجتماعی»، «امید و افزایش نشاط» و «ارتقاء و تحکیم بنیان خانواده» را از موضوعات جشنواره دوم اعلام کرد.

وی با بیان اینکه دومین دوره جشنواره «خش‌دلانه» فرصتی برای نمایش استعدادهای نهفته‌ در عرصه‌ طنز و استندآپ کمدی است بیان کرد: یکی از رسالت‌های سازمان، اجرای برنامه‌هایی در راستای افزایش نشاط اجتماعی است و با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه، این برنامه برخلاف سال گذشته که در سطح شهر و پارک‌ها برگزار شد، امسال به صورت کامل در فضای مجازی اجرایی می‌شود.

ملازینلی تصریح کرد: با توجه به برگزاری کنگره‌ 4 هزار شهید استان در اسفندماه، بخش ویژه‌ای با عنوان نمایش طنز «جبهه و دفاع مقدس» در این جشنواره در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد آخرین مهلت ارسال اثار به دبیرخانه‌ جشنواره را 15 آذرماه اعلام کرد و افزود: نتایج آثار پذیرفته شده در روز 20 آذرماه اعلام خواهد شد و 25 الی 27 آذرماه آثار به نمایش گذاشته می‌شود.

وی از برگزاری آیین اختتامیه‌ جشنواره به صورت مجازی در روز 28 آذرماه جاری خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار ضبط شده‌ خود را به فضاهای مجازی سازمان که اعلام می‌شود یا به صورت پستی به دبیرخانه‌ جشنواره به نشانی خیابان کاشانی، روبروی پارک هفتم تیر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ارسال کنند. همچنین شماره تلفن‌های 03538277650 و 09137497643 برای هماهنگی‌های بیشتر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha