اختتامیه طرح‌های قرآنی دانش‌آموزی در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3936934
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

اختتامیه طرح‌های قرآنی دانش‌آموزی در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اختتامیه طرح‌های قرآنی اوقات فراغت تابستان امسال که به صورت مجازی برگزار می‌شود، خبر داد.

اختتامیه طرح‌های قرآنی دانش‌آموزی در یزد برگزار می‌شودسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری اختتامیه مجازی طرح‌های اوقات فراغت تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: طرح بزرگ قرآنی «طنین تلاوت۲» از جمله طرح‌هایی است که در تابستان امسال برگزار شد به نحوی که در این طرح کرسی تلاوت قرآن کریم ویژه بانوان به صورت مجازی اجرایی شد و ۶۲۰ نفر در این طرح مشارکت کردند.

وی با اشاره به اجرای طرح «گامی به سمت آسمان» ویژه دانش‌آموزان گفت: در این طرح ۹۰ محفل انس با قرآن کریم به صورت مجازی برگزار و ۲۵۱۲ نفر در این محافل شرکت کردند.

غفاریان برگزاری ۱۰۰ کلاس مجازی و حضوری قرآن کریم با حضور ۱۵۰۰ نفر از دیگر طرح‌های ویژه اوقات فراغت دانست و گفت: اختتامیه مجازی این طرح‌ها همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام حسن عسکری (ع)، ساعت ۸صبح روز سه‌شنبه، چهارم آذرماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم به صورت مجازی و پخش زنده از طریق کانال دارالقرآن فاطمه جمالی در پیام‌رسان شاد به آدرس https://shad.ir/dqfatemehjamali و همچنین پیام‌رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/taninetelavat برگزار خواهد شد.

غفاریان تقدیر از مسئولان، مدیران و معاونان و دانش‌آموزان فعال، قرعه‌کشی از بین بیش از ۳۰۰۰ شرکت‌کننده در طرح‌ها، اهداء ۳۰ پلاک طلا و ۳۰ جایزه نقدی را از جمله برنامه‌های این مراسم مجازی دانست.

انتهای پیام
captcha