نقش‌آفرینی دانش‌آموزان یزدی در «قرارگاه همدلی»
کد خبر: 3936953
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

نقش‌آفرینی دانش‌آموزان یزدی در «قرارگاه همدلی»

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد گفت: دانش‌آموزان انقلابی در قالب پویش «قرارگاه همدلی» در دوران کرونا به میدان می‌آیند.

نقش‌آفرینی دانش‌آموزان یزدی در «قرارگاه همدلی»به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد اظهار کرد: پس از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد اینکه جوانان مومن و انقلابی دوباره به میدان آمده و کمک کنند، جلسات متعددی در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار شد و پس از بررسی ظرفیت‌ها و توانایی‌ها و همچنین در جهت رسالت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مبنی بر تشکیل جنبش دانش‌آموزی، تشکیل «قرارگاه دانش‌آموزی همدلی» در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به تشکیل این قرارگاه از اواخر آبان‌ماه و ثبت‌نام دانش‌آموزان پس از سازماندهی نیرو‌ها و ساختار تشکیلاتی افزود: این قرارگاه در سه محور اصلی معنویت، سلامت و مواسات کار‌ها را دنبال می‌کند و عرصه‌هایی که برای این سه محور تعریف می‌شود توسط خود دانش‌آموزان به صورت حضوری و مجازی انجام خواهد گرفت.

میرشریف با اشاره به اینکه تمام دانش‌آموزان از دوره اول ابتدایی تا سال دوازدهم می‌توانند در قرارگاه همدلی ثبت‌نام کنند، بسته‌بندی اقلام را از فعالیت‌های حضوری این قرارگاه دانست و گفت: عرصه فعالیت‌های مجازی بسیار گسترده‌تر است و این قرارگاه بستر را برای دانش‌آموزان مشتاق برای فعالیت جهادی در شرایط کرونایی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان برای ثبت‌نام می‌توانند کلمه همدلی را به شماره پیامک ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۲۵۰۹۹ ارسال کنند و بعد از ارسال پیامک، لینک ثبت‌نام برای آن‌ها ارسال می‌شود، پس از تکمیل فرم و با توجه به شرایطی که خودشان انتخاب کرده‌اند، از آن‌ها کمک گرفته خواهد شد.

یادآور می‌شود اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد حدود پنج هزار عضو فعال دانش آموزی دارد.

انتهای پیام
captcha