گردهمایی مجازی «خادمیاران رضوی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3937638
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

گردهمایی مجازی «خادمیاران رضوی» در یزد برگزار می‌شود

مسئول روابط‌ عمومی کانون‌های خدمت رضوی یزد از برگزاری گردهمایی خادمیاران رضوی و علاقه‌مندان به امام رضا(ع) در قالب ویژه‌برنامه «قرار هشتم» به‌صورت مجازی خبر داد.

گردهمایی ماهیانه خادمیاران رضوی یزد مجازی برگزار می شودبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی ملک‌زاده، مسئول روابط‌ عمومی کانون‌های خدمت رضوی یزد، هفتم آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردهمایی خادمیاران رضوی و علاقه‌مندان به امام رضا(ع) در قالب ویژه برنامه «قرار هشتم»، ساعت ۱۸ روز هشتم آذرماه به‌صورت زنده و مجازی از آدرس https://www.aparat.com/aqryzd/live پخش می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان جهت دریافت لینک برنامه و یادآوری پیامکی، می‌توانند عدد ۵ را به سامانه ۵۰۰۰۲۰۶۰۲۰۲ ارسال کنند.

ملک‌زاده با اشاره به سابقه این برنامه، اظهار کرد: مراسم «قرار هشتم» با هدف ترویج فرهنگ رضوی و اطلاع از برنامه‌های جاری کانون‌های خدمت رضوی روز هشتم هر ماه در سراسر استان و با حضور پرشور خادمیاران رضوی و علاقه‌مندان به امام رضا(ع) برگزار می‌شد که با توجه به شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری حضوری آن فعلا ممکن نیست.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال برنامه «قرار هشتم» به‌صورت مجازی برگزار شد و در ماه‌های گذشته به‌طور متوسط یک هزار بیننده این برنامه را به‌صورت زنده دنبال کردند.

مسئول روابط‌ عمومی کانون‌های خدمت رضوی استان یزد افزود: برگزاری مسابقه از محتوای برنامه، پخش مستندهای گزارشی از اقدامات خادمیاران در ماه گذشته، پخش ادعیه، سخنرانی آموزشی توسط حجت‌الاسلام حرزاده با موضوع تأثیر دعا در آرامش روانی و مصاحبه با خادمیار حاضر در بیمارستان و مسئول کانون محلی فعال در طرح ازدواج آسان از مهمترین بخش‌های این ویژه‌برنامه یک ساعته است.

وی ضمن قدردانی از خادمیاران رضوی بیان کرد: هشت هزار خادمیار رضوی در استان فعال هستند که در ایام شیوع کرونا با نیت امام رضایی اقدامات مختلفی از جمله تهیه بیش از ۱۰ هزار بسته کمک معیشتی، حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان، تهیه روزانه آبمیوه برای بیماران کرونایی، خرید و اهدا تجهیرات ویژه درمان و ده‌ها برنامه دیگر را انجام داده‌اند.

انتهای پیام
captcha