پخش و داوری تلاوت نمایندگان یزدی از شبکه قرآن
کد خبر: 3939113
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
همزمان با برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن؛

پخش و داوری تلاوت نمایندگان یزدی از شبکه قرآن

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد از پخش و داوری تلاوت نمایندگان استان در مرحله کشوری چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن در روز یکشنبه، ۲۱ آذرماه از شبکه قرآن و معارف سیما خبر داد.

پخش و داوری تلاوت نمایندگان یزدی از شبکه قرآنحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری مرحله کشوری چهل‌و‌سومین دوره مسابقات سراسری قرآن‌کریم، اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مقرر شد مرحله کشوری مسابقات قرآن‌ کریم اوقاف در مراکز استان‌ها برگزار شود لذا با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، در بخش خواهران در تاریخ 21 آبان و بخش برادران، 18 آبان در رشته‌های مختلف برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری بخش خواهران به‌صورت ویدئوکنفرانس در محل سالن جلسات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: با توجه به اینکه هیئت‌داوران این بخش از مسابقات به‌صورت آنلاین و مجازی تلاوت‌ها را داوری کردند، نتایج به استان‌ها ارسال شد.

میرجلیلی ادامه داد: در بخش برادران نیز با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز یزد تلاوت‌ قاریان ضبط و از 15 الی 21 آذرماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش و داوری تلاوت‌ها به‌صورت زنده انجام می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد بیان کرد: پخش و داوری اجرای نمایندگان استان یزد در مرحله سراسری مسابقات در روز یکشنبه، 21 آذرماه  از ساعت 13 از شبکه قرآن و معارف سیما انجام خواهد شد.

میرجلیلی با اشاره به اسامی راه‌یافتگان به مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه ویژه برادران گفت: محمدرضا زارعشاهی، حسین خسروی و مهدی شایق در رشته قرائت، حسین حدادزاده و حامد سلطانی در رشته ترتیل، امیرحسین عطارزاده در رشته حفظ کل، علیرضا رحمانی در رشته حفظ ۲۰جزء، علی پروا در رشته اذان، محمدرضا خوش قلب در رشته دعاخوانی و گروه تواشیح آوای وصال نمایندگان استان یزد در این دوره هستند.

انتهای پیام
captcha