25 آذرماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به بخش دانش‌آموزی اجلاس نماز
کد خبر: 3939662
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

25 آذرماه؛ آخرین مهلت ارسال اثر به بخش دانش‌آموزی اجلاس نماز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه دبیرخانه بیست‌ونهمین دوره اجلاس سراسری نماز در بخش دانش‌آموزی در این استان قرار دارد؛ 25 آذرماه را آخرین مهلت ارسال اثر دانست.

25 آذرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار در بخش دانش‌آموزی اجلاس نمازحسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز در استان اظهار کرد: این اجلاس با شعار «پیوند خانه، مدرسه، مسجد‌ و نماز» و با هدف تولید و تعمیق فرهنگ نماز در جامعه همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی؛ «جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در معارف اسلامی»، «مناسبات تاریخی پیوند مساجد، مدارس و بیوت صالحه»، «ارتباط مسجد، مدرسه و خانه در پیشگیری از وقوع جرم»، «نقش مسجد، مدرسه و خانه در ارتقای معرفت دینی نسل نو»، «نقش مسجد، مدرسه و خانه در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی»، «آماده‌سازی مسجد، مدرسه و خانه با نگاه زیبایی‌شناسی در جذب کودکان و نوجوانان به نماز» را از محورها و موضوعات این جشنواره دانست.

ملانوری افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «مقالات علمی و پژوهش‌های کاربردی»، «ادبی و هنری» با محوریت‌های کتاب اعم از مرجع، آموزشی، ادبی، «درسنامه‌ها» اعم از کتاب کار یا کتاب راهنما و یا به صورت «فیلم» اعم از پویانمایی (انیمیشین)، موشن‌گرافی و همچنین طرح‌های گرافیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد؛ انتخاب یزد به عنوان دبیرخانه بیست و نهمین دوره اجلاس سراسری نماز در بخش دانش‌آموزی را یادآور شد و بیان کرد: دانش‌آموزان عزیز برای ارسال آثار خود در زمینه فراخوان طرح پیوند مسجد، مدرسه و منزل می‌توانند آثار خود را در بخش «تحقیقی و پژوهشی» به آیدی @namaz_tahghigh، در بخش ادبی و هنری به ایدی @namaz_adabihonari و ایده‌ها و تجربیات را به آیدی @namaz_idea در شبکه شاد ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه اجلاس سراسری نماز دانش آموزی تا 25 آذرماه جاری ادامه دارد یادآور شد: شرکت‌کنندگان حتما موقع ارسال اثر، مشخصات کامل را نیز همراه اثر و در قسمت کپشن (زیرنویس متنی) درج کنند.

انتهای پیام
captcha