اپلیکشن شهدای یزد آنلاین می‌شود
کد خبر: 3941408
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

اپلیکشن شهدای یزد آنلاین می‌شود

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: با توجه به برگزاری کنگره شهدای استان و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نرم‌افزار شهدای یزد به‌روزرسانی شده و به‌صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اپلیکشن شهدای یزد آنلاین می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بنیاد شهید، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از آنلاین شدن اپلیکشن شهدای یزد خبر داد و اظهار کرد: با توجه به برگزاری کنگره شهدای استان و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نرم‌افزار شهدای یزد به‌روزرسانی شده و به‌صورت آنلاین در قالب سایت و اپلیکیشن موبایلی به‌زودی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

فاضلی افزود: آنلاین بودن در قالب سایت و اپلیکیشن، اضافه شدن بخش مسابقات، کلام ناب، معرفی کتاب، بارگذاری آثار رسانه‌ای با عنوان گنجینه شهدا در قالب عکس، صوت، فیلم و خاطرات هم‌رزمان و همچنین یادواره‌ها و یادبودها از ویژگی جدید این نرم‌افزار خواهد بود.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان یزد با دعوت از پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه ایثار و شهادت برای عضویت در این اپلیکیشن گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود این برنامه از طریق کافه باز، اطلاعات به‌روز حوزه ایثار و شهادت استان را در اختیار داشته باشند.

انتهای پیام
captcha