احداث مسکن جوانان با نام شهید سلیمانی در میبد
کد خبر: 3941631
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
در قالب وقف مشارکتی؛

احداث مسکن جوانان با نام شهید سلیمانی در میبد

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از احداث مسکن جوانان با نام شهید قاسم سلیمانی در قالب وقف مشارکتی در شهرستان میبد خبر داد.

احداث مسکن جوانان با نام شهید سلیمانی در میبدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از اوقاف استان، حجت‌الاسلام مجید کرمی، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اظهار کرد: به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، مسکن جوانان با نام شهید قاسم سلیمانی در شهرستان میبد ساخته می‌شود.

کرمی افزود: این وقف مشارکتی به منظور  رفع مشکلات زوج‌های جوان برنامه‌ریزی‌ شده که برای ساخت این مسکن، یک زمین وقفی اختصاص یافت و با مشارکت مردم احداث و به‌عنوان مسکن جوانان با هزینه بسیار پایین در اختیار زوج‌های جوان گذاشته می‌شود تا به مدت یک یا دو سال ابتدایی زندگی از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که زوج‌های جوان در سال‌های ابتدایی زندگی با آن مواجه هستند، با ساخت این مسکن جوانان در شهرستان میبد امیدواریم بتوانیم بخشی از چالش‌های آن‌ها را مرتفع سازیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان یزد گفت: طرح ساخت این مسکن از سوی اوقاف و امور خیریه استان یزد ارائه و هماهنگی‌های لازم با فرماندار شهرستان میبد صورت گرفته و ان‌شاءالله با مشارکت مردم بتوانیم این طرح را به‌ درستی و خوبی اجرایی کنیم.

انتهای پیام
captcha