۶۰۰ سند مالکیت موقوفات در یزد اخذ شد
کد خبر: 3941752
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

۶۰۰ سند مالکیت موقوفات در یزد اخذ شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اخذ نزدیک به ۶۰۰ سند مالکیت جهت موقوفات استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

600 سند مالکیت موقوفات در یزد اخذ شدحجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اخذ 3 سند مالکیت برای موقوفات استان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در مجموع با مساحت 69 هکتار و ارزش 145 میلیارد تومان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: موقوفه محمد اسماعیل به مساحت 440 هزار مترمربع واقع در شهرستان مهریز منطقه میانکوه به نام مزرعه آدرشک و به ارزش 900 میلیارد ریال با نیت، پخت نان برای فقرا از دوستان امیرالمؤمنین(ع) و همچنین موقوفه غلامرضا خلف مرحوم محمدرضا به مساحت 213849 مترمربع واقع در شهرستان مهریز منطقه تنگ چنار، مزرعه سید و به ارزش 400 میلیارد ریال با نیت، تعزیه‌داری سیدالشهدا(ع)، سنددار شدند.

زارع‌زاده از اخذ سند موقوفه ملاشفیع به مساحت 33908 مترمربع واقع در شهرستان تفت، منطقه ده بالا به نام مزرعه لاجم با ارزش 150 میلیارد ریال و نیت طبخ آش خبر داد و بیان کرد: در این زمینه اداره‌کل ثبت اسناد و املاک و اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد همراهی و همکاری کردند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد یادآور شد: از ابتدای سال جاری نزدیک به 600 سند مالکیت جهت موقوفات استان یزد اخذ شده است.

انتهای پیام
captcha